Brrr langs de Doubs

Frankrijk, Osselle-Routelle

Vanmorgen werden we wakker met een bijzonder uitzicht op de Doubs. De buitenlucht was een graad of 6. Het water in de Doubs is veel warmer. Bij de waterval kwam de damp er van af.

Tegen 11 uur zijn we een stukje langs de Doubs gaan fietsen. Een prachtig fietspad dat onderdeel is van de Europese fietsroute E6, Nantes-Budapest.
Wij fietsten richting Budapest. We bekeken Saint Vit en fietsten nog een stukje verder. Maar met 12 graden was het toch niet prettig fietsen. Dus snel weer terug naar de warme caravan.
24km.

We verwachten dat het de komende dagen iets warmer wordt. We verhuizen morgen naar Nancy

Het valt mij op dat het absoluut niet druk is waar jullie zijn! Mijn nicht die bij het Comomeer was, is eerder naar huis gereden. Ze vertelde dat je voor alles eindeloos in de rij moet staan, een ramp! Super toeristisch! Ze zijn gisteren in 1 ruk naar Amsterdam gereden! Best onverantwoord, ze waren bekaf! Jullie pakken het slimmer aan, veel natuur, weinig mensen! Ik lig piepend en krakend in bed, hartstikke verkouden, geen Covid gelukkig! Fijn weekend, Groetjes Frances

Frances 2022-09-17 14:58:37

Brr idd hier is het ook ineens een stuk frisser. Het parachutespringen ivm de herdenking van de luchtlandingen op de Ginkelse hei hier, is toch doorgegaan. Ivm de wind is alleen het vrije-val-springen afgelast.