Westelijk langs het Canal en de Garonne

Frankrijk, La Réole

26 graden, lekker fietsen. Vanochtend zon en vanmiddag wat wolkjes.

We fietsen Westelijk richting Bordeaux. Redelijke fietspaden langs het Canal. Na 14 km zoeken we iets noordelijk de Garonne op. Daarlangs fietsen we terug naar La Reole. Om daar te komen moeten we een hangbrug over die voor autoverkeer is afgesloten omdat de brug niet meer veilig is. De tuidraden rafelen. Gelukkig hield de brug ons wel.

Daar ook inkopen gedaan en dan nog 6 km langs het Canal terug.

39 km.

Leuk tochtje!!

Ingrid 2023-07-03 18:18:49

Die hangbrug is zeker met de Franse slag gebouwd, linke soep om erover heen te gaan! Het zonnebloemen veld is wel heel spectaculair, prachtig, om vrolijk van te worden! Fijne avond, groeten Frances

Frances 2023-07-03 19:04:15

Mooie fietstocht! Stoer hoor ... toch over die tuibrug met rafels fietsen. Met de fiets kom je zo op hele, mooie plekken.

Paula 2023-07-03 20:12:23

Alles bekeken. Heel bijzonder dat jullie dit doen samen. Groet van ons