Zierikzee over de Zeelandbrug

Nederland, Schouwen-Duiveland

Zierikzee was wel mooie stad werd ons verteld. Je moet dan over de Zeelandbrug. Dat was eens de langste brug van Europa (5,5 km). Dat leek ons wel een leuke ervaring.
En ondanks de wind tegen was het zeker de moeite waard. Met ruim 50 km zijn we nu wel uitgefietst hier.

Ja, ja leuke brug, zonder ondersteuning, pfffffffff. Maar prachtig uitzicht over zee. Nog bij Neeltje Jans op de koffie geweest🤣

Ingrid 2020-05-29 15:42:08

Mooi die schapen en de Zeelandbrug. Nederland is een schitterend land, met heel veel fietspaden en routes, wat een vergezichten, waar vind je dat? Jullie zijn een leuk en sportief stel! 🚴‍♂️🚵‍♀️👍🇾🇪 Wens jullie morgen een goede rit naar huis toe, rij voorzichtig, het zal druk zijn op de wegen. Groeten Frances

Frances 2020-05-29 15:52:54

Volgende keer Westerschelde over met het fietsveer! 👍Mooie beelden van Zeeland. Goede thuisreis.

Edward 2020-05-29 16:33:33

Fijne Pinksterdagen. Een mooi reisverslag.