Wijn, natuur en Valras plage

Frankrijk, Valras-Plage

We doen een fietsroute uit een folder van de tourist info. Komen door veel wijngaarden en wat natuurgebiedjes. Wel mooi om te zien maar de fietspaden zijn abominabel! Als we weer eens een wijn drinken uit de Herault zullen we ons de fietspaden herinneren.

De strandboulevard in Valras is vernieuwd en wel mooi. In 2001 zijn we hier geweest. Toen was het een grote parkeerchaos.

Vlak voor de camping, bij de sluis, hebben we een heel goede lunch. Een salade demoiselle en een tonijnsteak en ijs toe. Heerlijk allemaal.

27km.
  • --
Nog even wat punten van deze camping: https://www.campinglesbergesducanal.com/
Vriendelijke ontvangst door een behulpzame dame die ook haar talen sprak.
Ze vroeg of ik een acsi caard had. Toen ik de ANWB kaart liet zien zei ze: dat is het zelfde. En spontaan kreeg ik €4 per dag korting. Per nacht werd het €21.
Sanitair is logisch opgebouwd en schoon. Af en toe is er geen echt warm water.
Er is een kinderbad en een bad om wat baantjes te trekken.
We zijn dus erg tevreden over deze camping.

Fijn dat de camping naar jullie zin is. En een mooie omgeving, zijn alleen vergeten het asfalt op het fietspad te storten zo te zien. Fijne zwembaden voor groot en klein is ook heerlijk met dit weer👍🏻🌞 Veel plezier nog!!

Ingrid 2023-06-18 15:11:11

Een duik in het zwembad lijkt mij helemaal top! Het lijkt wel een zwembad bij een 4 sterren hotel! Fietspaden zijn naadje! 🤔 Fijn dat jullie zo genieten! Groeten voor jullie beiden. Frances

Frances 2023-06-18 15:18:45

Hier in Valras kun je bij een restaurant bij het water forellen vangen (zij vangen) en direct bakken en eten, lekker!

Ellen 2023-06-18 19:23:28

Fietspaden die lijken op een "Herman paadje". Oeps.