Vitry le Francois

Frankrijk, Vitry-le-François

Eerst een stuk over een binnenweg en dan 14 km langs het Canal de la Marne a la Saöne.
Elke 2 of 3 km een sluis.
Een mooi fietspad maar na een paar kilometer wordt het wel saai.
Het was het wel waard. Vitry heeft een mooie grote kerk en een prachtig vierkant stadsplein.

Na de lunch nog even naar het office de Tourisme. Het meeste hadden we al gezien bleek.

Na 6 km op de terugweg had Elwienke het weer voor elkaar: een leeglopende band van het achterwiel.

Ik heb haar en de fiets achter gelaten bij een sluisje en ben de auto gaan halen.

44km.

Gelukkig een goede fietsenmaker mee op vakantie en zelfs een fietstaxi. Wel weer balen ... pech met de fiets. Weinig fietsers daar denk ik zo.

Paula 2022-09-05 18:02:40

Dikke pech zo’n lekke band, om sjaggerijnig van te worden! Gelukkig is Herman super handig! Jullie verdienen wel een biertje of een wijntje👍🍻 Groetjes Frances

Frances 2022-09-05 18:11:29

Mooi helder weer zo te zien. Dat wordt einde van de week anders..........Ik weet niet of het door de foto's komt of dat het daar in Frankrijk echt zo schoon is.......