Langs de Linge naar Geldermalsen

Nederland, Geldermalsen

40 km langs de Linge naar Geldermalsen en terug. Mooi maar toch wel koud vandaag.

Later nog het groepsnest bekeken achter de camping. Een onderdeel van de Hollandse waterlinie

Wat een mooie tocht maken jullie, bewijs zijn de foto’s, we reizen met jullie mee! Wat is Nederland toch mooi, je moet wel de juiste plekken weet te vinden! Maar dat is jullie wel toevertrouwd. Het is koud buiten, maar dat mag de pret niet drukken. Wij wensen jullie een super week toe en fijne Paasdagen! Groeten, 👍🙋‍♂️🙋‍♀️😃 P&F

F&P 2021-04-02 15:12:49

Nou dat is wel iets hoor, met deze winterkou langs de Linge, ik neem mijn petje af! Het ziet er op de foto's wel mooi uit, geen drukte, en maar fietsen langs de Linge. Straks weer als alles bloeit, kun je het landschap vergelijken.

Ellen 2021-04-02 16:05:56

Idd koud vandaag mede door de harde wind. Weer mooie foto's. Helaas geen zonnetje.

Paula 2021-04-02 16:27:31

Wat een kanjers, bij deze temperatuur 40km op de fiets door ons mooie Nederland 👍Bij deze temperatuur laat de bloesem zich zeker niet zien helaas!!