Natuur, grafheuvels en Bulzenbett

Duitsland, Geestland

We doen een klein fietsronje (26km) zuidelijk van de camping. Erg gevarieerd door bos, heide, moeras, hoogveen en langs heel veel grafheuvels (13 - 17 eeuw voor Chr.) en een hunnebed. En gevarieerde fietspaden!

Daarna bezoeken we het Marine luchtvaart museum op de basis waar in WO I wel 43 Zeppelins gestationeerd waren.

Ook vandaag weer heel veel geluk met het weer.

Wij zitten nu in een nieuw restaurant in Laren, vanavond verstuur ik een langer antwoord! F&F

Frances 2020-09-26 18:00:30

We zijn weer thuis, het nieuwe Indische restaurant van Ron Blauw (Waar vroeger het pannenkoeken restaurant de Coeswaarde zat) vonden wij niet leuk, eten ging wel, maar peperduur! Ergste was de keiharde muziek! We konden elkaar niet verstaan. Heb drie keer gevraagd of de muziek zachter gezet kon worden, maar dat werd niet gedaan. Jullie foto’s zijn weer prachtig! Elwienke tussen zoon en manlief is énig, en de schaap/geit beesten hebben een hoog knuffelgehalte! Verder zagen jullie veel vliegtuigen! Wij zouden wel eens willen weten hoeveel km jullie tijdens deze vakantie hebben gefietst? HEEL VEEL denken wij. Veel groeten, Pieter,Frances