Horsterwold en De Groene Kathedraal

Nederland, Zeewolde

Door de mist die tot 14 uur bleef hangen was het kouder dan voorspeld en verwacht. Via Bunschoten richting Zeewolde en daar het Horsterwold in. Een mooi gevarieerd bos met een uitzichtpunt op de Horsterberg. Dan langs de Hoge Vaart richting Almere. Daar ligt een landschappelijk kunstwerk De Groene Kathedraal. Inmiddels was de zon doorgebroken en konden we in een aangename temperatuur weer naar Eemnes fietsen. 65 km.

Hi, wij kennen de `groene Kathedraal, leuk om het even gezien te hebben, maar vanuit de lucht ( moet je wel in een vliegtuig zitten) is het waarschijlijk meer een cathedraal. Jullie zijn lekker bezig, het weer valt ook mee, dus blijf lekker genieten! groerjes Jan en Ellen

ellen de valk 2021-03-03 17:17:12

Mooie foto’s van jullie en zo sfeervol, de natuur is weer veelbelovend! Wij hebben gisteren het pontje naar de overkant genomen, waarna wij een broodje paling aten op een bankje in Spakenburg, het was zo overal zo rustig, heerlijk! Heerlijk om weer naar buiten te gaan! Groeten en tot ziens, Pieter,Frances

Frances,Pieter 2021-03-03 17:20:26

Wat wonen we toch in een prachtige omgeving.Geweldige foto eemneser vaart in de mist!

Ingrid 2021-03-03 17:56:35

Mooie foto's. Zie ik een een "Herman-paadje"?