Nordberg - Andalsnes 203 km

Noorwegen, Åndalsnes

We verplaatsen zo'n 60 km noordelijker naar Andalsnes. We rijden echter meer dan 200 km omdat we met de caravan de bergen niet over kunnen.

Onderweg een flinke regenbui maar nu schijnt de zon weer en is het 25 graden.

Staan nu op camping Soggebru. Een kleine camping met zelf service. Je mag zelf een plek uitkiezen. 's Avonds komt er dan iemand afrekenen.

Uitzicht op de bergen aan een rivier met een kleine waterval. Erg mooi en rustgevend.

Jullie plek op de huidige camping kan niet mooier! Jeetje wat een uitzicht en ik denk dat je het water hoort kabbelen! Geniet er van, hopelijk zijn er geen festivalgangers die keihard muziek maken. Mijn vaartocht op de Eem vond ik geen pluim waard. De boot is zwaar gedateerd en het uitzicht door de vuile plastic ramen geen aanrader, het uitzicht was mooi, maar het eten was niet geweldig. Ben weer een ervaring rijker. Het heeft vannacht geonweerd en daarna viel de regen met bakken uit de hemel. Best goed voor de tuin. Ik vind het prima. Groeten en fijne zondag, 🌦😘🌞💁‍♀️Frances

Frances 2022-06-26 15:00:12

Prachtige natuur en plek.

Paula 2022-06-26 16:09:37

Mooi plekje en lekker zonnetje

Ineke 2022-06-26 17:47:51

Wat een schitterende natuur laten jullie zien!!! Prachtig de verschillende mossen. De enorme afwisseling van alles. Gosse las net het boek over de Viking tijd. Roelof Posthuma vertaalde dit recent. Dus de kerk uit die tijd is nu heel speciaal om te zien. Al met al, we genieten mee met jullie !