Neusiedlersee (HU) - Petronell-Carnuntum (A)

Oostenrijk, Gemeinde Petronell-Carnuntum

We verplaatsen 50 km naar het noorden in Oostenrijk aan de grens met Slowakije.

Een kleine camping bij een tennishal en een restaurantje. We mogen het sanitair van de tennishal gebruiken.

Het stadje Petronell is gebouwd op een oude Romeinse nederzetting. Op verschillend plaatsen zijn opgravingen zichtbaar. Op de fiets maken we een rondje van 6 km hierlangs.
En op tijd weer terug om Max te kijken dat hier gewoon door de publieke omroep wordt uitgezonden.

Wij zitten op de bank met uitzicht op de tv en wachten, net als jullie voor de start van F1. Zou Max weer gaan winnen? Interessante omgeving waar jullie zitten. Geen gladiator te zien! 💁💁‍♀️

P&F 2021-09-12 14:57:30

Het mooie weer is gelukkig mee verhuist!!! Veel fietsplezier in nieuwe omgeving🌞🚲

Ingrid 2021-09-12 15:34:57

Heerlijk genieten 👍🏻

Mimi 2021-09-12 18:26:08

Ingrid, het is eigenlijk andersom. Wij gaan waar het mooie weer naar toe gaat.