In het Laerdal

Noorwegen, Borgund

We rijden 250 km in WNW richting en staan nu op een kleine camping bij Borgund met uitzicht op sneeuw.
Helaas verdween de zon onderweg en kwamen we in de regen terecht.

Wel mooi om tussen de sneeuw door te rijden.

De verwachting is dat het weer morgen en overmorgen iets beter gaat worden.

Prachtig die vergezichten en sneeuw in de bergen! Ik hou van deze natuur en de eenzaamheid! Dat heeft iets heel speciaals! Wel jammer dat het weer nog niet om te juichen is. Hopelijk komt de zon door in het weekend? Hier is het bloedje warm, morgen ook nog, zondag zal het weer afkoelen. Ik wind me er nooit over op, je kan er toch niets aan doen. Vandaag heerlijk geluncht met mijn broer en schoonzus op het terras bij het Rosa Spier. Zaten onder een joekel van een parasol, met uitzicht op de prachtige tuin. Wat hebben we het toch goed! Groeten Frances

Frances 2022-06-17 18:31:08

Prachtig, heerlijk om weer mee te reizen.

Mimi 2022-06-17 19:46:35

Ah leuk, vlakbij de fjorden. Mooi die sneeuw op de bergen. Hopenlijk knapt het weer snel op.