Eemnes - Breezand

Nederland, Hollands Kroon

Onderweg naar Breezand een enorme hoosbui, iets voorbij Hoorn. Alle zand (de buren zijn hun huizen aan het schoonmaken, zandstralen) is nu weer van auto en Caravan gespoeld.

Op de camping scheen de zon. En die blijft de komende week hebben we afgesproken.

Daarna een tochtje (29 km) rondom de camping en rond het Amstelmeer om het landschap hier te leren kennen. Heel divers agrarisch, veel water met bruggetjes, gemalen, sluizen, havens en helaas ook dijken die het uitzicht belemmeren.

Het gaat vast een mooie week worden.

Hallo! Ik zie twee heel tevreden mensen voor hun caravan zitten! Wat hebben jullie toch veel plezier van jullie mobiele huis.! Prachtige natuur, maar ik betwijfel of die lelijke windmolen parken rendabel zijn? Geef mijn maar een echte molen, waar je broodmeel kan kopen om je eigen brood te bakken! Leuk om weer jullie reisverslag te krijgen, bedankt! Groeten en fijn weekend, Frances πŸ‘πŸŒžπŸš΄β€β™‚οΈπŸš΄β€β™‚οΈπŸ¦†πŸ¦†πŸ‡ΎπŸ‡ͺ