Breezand - Eemnes

Nederland, eemnes

Ja, Beste Volgers, het zit er op. We zijn weer in huis.

In plaats van onze geplande reis naar Amerika en Canada zijn we nu vier maal, in dit Corona tijdperk, op voor ons minder bekende plekken in Nederland geweest. Drenthe (en een stukje Groningen), Zeeland, Gelderland en de kop van Noord Holland. Een leuke ervaring en Nederland is ook erg mooi en zeker als je geluk hebt met het weer. En dat hadden we.

Tijdens de laatste twee tripjes waren de terrassen weer open. Dat maakte het wel gezelliger maar de rust in het begin toen alles nog dicht zat was ook een belevenis. Helemaal alleen op het grote plein in Middelburg is wel bijzonder.

Deze week hebben we 353 km gefietst en in totaal hebben we 1233 km door Nederland gefietst.

Voorlopig maken wij nu ruimte op de campings voor mensen die niet buiten het seizoen op vakantie kunnen. Maar in het najaar volgen er nog meer reisjes...

Welkom thuis na deze super vacantie! Wat hebben jullie veel plezier van de caravan, overal heen te kunnen rijden, met de gezelligheid van jullie tweede huis bij je. dank voor jullie dagelijkse foto’s en verhalen! Helemaal leuk! Groeten Frances

Frances 2020-06-26 14:52:58

We keken met veel plezier naar jullie foto's, en lazen de verslagen! Vannacht weer lekker slapen in Eemnes.

Gosse en Marijke 2020-06-26 16:14:24

Welkom thuis!! Jullie hadden mooi weer.

Klaas 2020-06-26 16:33:05

Nederland is een heel mooi land. Heb ik altijd gezegd. Hele mooie indruk gekregen van wat hier allemaal te zien is. Top. En nu thuis weer genieten. Oh enne ...die 1233km heb ik nog niet eens op mijn fiets na een half jaar....pffff...maar we werken eraan. Daaaaag