Jihlava, de rivier.

Tsjechië, Otín

Vandaag fietsen we een stuk langs de Jihlava rivier.
Het is droog maar helaas nog een paar graden kouder dan gisteren.

We komen langs een heel groot productie complex van Bosch.
Dan langs het vliegveldje. Daar blijkt een weg die op de kaart stond niet meer te bestaan dus een paar km omrijden.

Het is maar een klein riviertje maar stroomt behoorlijk. Een mooie en redelijk te befietsen pad er langs.

In Luka nad Jihlavou goede koffie en een lekkere koek bij de lokale bakker. Kunnen helaas alleen buiten zitten. Daarna weer terug.

37 km.

Jeetje wat zijn jullie ver weg! Het lijkt erop dat jullie aan het eind van de wereld zitten! Zo groen en rustig! Maar wel stoer hoor! Schattig wit kerkje trouwens, niet bombastisch maar sober, eenvoud siert een kerk, vind ik. Jammer dat de zon niet schijnt op jullie locatie. Nederland geniet van een stralende Septembermaand. Het is plotseling zomer en zo warm. Wij wensen jullie een fijn weekend toe, Groeten P&F

P&F 2021-09-18 16:12:12

Hier heerlijk weer, nazomer. Beter dan bij julle zowaar. Stoer hoor al dat fietsen.

Paula 2021-09-18 20:29:06

Nieuwe jas, Herman?

Ineke 2021-09-20 17:13:43

Idd. De vorige jas viel uit elkaar na 10 jaar.

HermanZ 2021-09-20 19:04:52

we blijven jullie volgen, maar het wordt steeds verder van huis. Veel plezier!