Geen geneeskrachtige bron.

Duitsland, Windeck

We wilden naar de Heilbrunnen. Daarvoor moesten we een stuk een berg op fietsen. 200m klimmen met stukken van 10%. Op zich ging dat nog wel. Maar bovenaan werd de weg wel heel erg slecht. En het paadje naar de bron was onbegaanbaar. Gelukkig vonden we een andere weg die nog net ging om terug af te dalen
Het is wel een mooie uitdagende tocht geworden. 18 km.

Maar dit gebied is niets voor ons. We gaan morgen een andere locatie zoeken.
Een camping die ons wel leuk leek aan de Ruhr reageerd niet op mail en neemt de telefoon niet op. We blijven proberen.

Wel mooie wolkenvelden op de foto's! Succes met vinden van een andere camping!

Ingrid 2023-08-26 17:37:30

Oei, (veel) Herman-paadjes en ook nog klimmen! Goed plan om verderop te gaan. Idd mooie luchten.

Paula 2023-08-26 18:32:17

Het is wel een prachtige omgeving.

Ineke 2023-08-26 20:19:37

Arme Elwienke die langs een giga plas water moest zien te komen! Bedankt voor de mooi foto’s! De wolkenluchten zijn prachtig! Fijn weekend, 😘

Frances 2023-08-26 20:33:11

Mooie foto's. De inspanningen van jullie waren de moeite waard. Benieuwd naar het vinden van een nieuwe standplaats .