Schwaan- Wolgast

Duitsland, Wolgast

Verkast naar Wolgast. 150 km oostelijker.

Het was gisteren een heel gedoe om een camping voor vandaag te vinden. De kleine camping op het eiland Usedom die we uitgezocht hadden, nam al een paar dagen de telefoon niet op en reageerden ook niet op email en internet reserveringsverzoeken.
Andere campings hadden op hun site staan dat het erg druk was en dat het wel drie dagen kon duren voordat ze antwoorden. En weer anderen dat ze pas vanaf 20 sept weer plek hadden.
Uiteindelijk kregen we van een heel grote camping wel bericht dat er plek was. Maar die massale campings zijn niet zo ons ding.
Vlak voor de brug naar Usedom in het stadje Wolgast is een kleine camping. Die had wel een plaatsje voor ons zeiden ze via de telefoon.
Om 12 uur kwamen we daar aan en dit is wel weer een geluk bij een ongeluk. Echt een leuk klein campingkje direct aan het water (Peenestrom). Van hier uit kunnen we prima naar Peenemunde en de stranden van Usedom.
Zijn weer helemaal gelukkig dus.

Leuk om jullie zo stralend voor de caravan te zien zitten! Simpele kleine campings zijn uiteraard veel leuker! En ook nog aan het water, toppie! Wij gaan overmorgen naar Veere, het beloofd prachtig weer te worden👍 Groeten voor jullie drietjes, P&F

Frances 2020-09-13 14:38:15

Zo leuk om het reisverslag te lezen, werkelijk genieten.