Ostseebad Binz

Duitsland, Binz

We gaan naar Binz voor een weerzien met broer en schoonzus van Elwienke.
En zij verzorgen een mooie rondleiding door het plaatsje.

Voor de heenweg had ik de kortste weg genomen. Die was niet het beste en snelste.

Straks nog lekker uit eten in Gross Zicker.

28km en daar komen er nog 16 bij.

Ook mooie plaatjes, Herman

Elwienke 2022-06-04 17:44:54

Ziet er allemaal prima uit, vooral de trein locomotief 🚂 wat super leuk! De zon is jullie welgezind! Ik was vandaag in Amsterdam, er was een atelier route uitgezet. Veel kunstenaars wonen in de Jordaan. Het was bere druk in de stad, was blij weer thuis te zijn.Wens jullie fijne pinksterdagen toe. Groetjes Frances

Frances 2022-06-04 17:56:25

Leuke afwisselende omgeving!!

Ingrid 2022-06-04 17:57:01

Het kan dus nog erger dan jouw "Herman-paadjes". Leuk die stoomlocomotief en fijn om elkaar zo weer te kunnen ontmoeten nu jullie in de buurt zijn.

Paula 2022-06-04 19:25:37

We krijgen trek in Flamkuchen!! Lekker veel. Gosse vindt de stoomlocomotief prachtig! De foto's zijn weer mooi. Liefs van ons.