Ystad - Lilleby (bij Goteborg) 350 km

Zweden, Torslanda

We hebben ons verplaatst en kamperen nu in de buurt van Goteborg.

Een camping die er op de website erg mooi uitzag maar in werkelijkheid erg tegenvalt. Voor €35 per nacht staan we op een drassig terrein aan de overkant van de weg. En overal ligt rommel. Drie minuten lopen naar het sanitairgebouw. Gelukkig staan er wel veel bomen. Aan onze kant ook geen WiFi.
We hebben op heel veel campings gestaan maar zo'n zooi hebben we nog niet meegemaakt.
Een alternatief is er niet dus doen we het hier maar mee voor drie nachten.

We staan 250m van de zee. Die omgeving is wel heel mooi en zeker nu de zon weer is gaan schijnen.

Dikke pech dat jullie camping zo’n zooitje is, maar als jullie er 3 dagen blijven is het te doen. De natuur erom heen is prachtig en zwemmen kan overal. Zo te zien is het mooi weer en fietsen jullie vast hele einden. Het weer hier is zeer wisselend, maar de temperatuur is prima. Een vriendin van mij gaat morgen naar Malta, ik kan haar via Polarsteps volgen! Veel groeten voor jullie 2 Frances

Frances 2022-06-10 17:28:50

Wij zijn terug uit Frankrijk. Jullie hebben het goed met het heerlijke zwemmen en 3 minuten lopen naar de douche... wij hadden geeneens een douche. Wel ik wens jullie nog een hele boel fijndagen. doei Ellen

Ellen 2022-06-10 18:49:55

Gelukkig maar 3 dagen daar, echt balen en zeker voor dat geld. Scandinavië is helaas duur(der), dat is bekend. Wel weer mooie omgeving. Hopenlijk droogt het nog wat op.

Paula 2022-06-10 20:43:37

Wat jjammer dat de camping tegenvalt. Gelukkig is de omgeving mooi. Grtjs