Gaupne - Nordberg over een Winterse Route 55

Noorwegen, Innlandet

Van Gaupne naar Lom rijden we over Route 55. Een beroemde route in Noorwegen door prachtige natuur en hoog door de bergen.
Hellingen tot 11% en veel haarspeldbochten.
En zelfs met de caravan is het dus gelukt en mag ik me nu een ervaren caravan rijder noemen 😀

In Lom nog even gestopt bij de Staafkerk. Die ziet er mooi uit maar is niet meer authentiek. Slecht één paal is waarschijnlijk nog uit 1160.

Prachtig, al die sneeuw en besneeuwde bergtoppen. Ervaring met de caravan al genoeg, nu ook de haarspelden bedwongen, yes!

Paula 2022-06-22 15:18:28

Prachtig die staafkerken, zo elegant ontworpen en in elkaar getimmerd! Moet je nu niet meer om komen. Hier is het aardig warm! En jullie zien veel sneeuw, prachtig toch? Fijne dag, dank voor de mooie foto’s! Groeten Frances

Frances 2022-06-22 15:27:13

Ja mooi is het wel Noorwegen. Ik herinner me nog dat wij met een tentje in de sneeuw stonden ergens bij Trondheim. Met een fles Hennessy, dat dan weer wel en de hele nacht licht! Geniet er van ! XM

Maria B 2022-06-22 17:09:27

Dit wordt weer een prachtige reisgids!!!