Ulm - Karlsruhe

Duitsland, Durmersheim

We verplaatsen ons vandaag 180 km naar het westen.

We verlaten de wel bijzondere Camping Günzburg. Een veredelde camper plaats met smalle plekken heel dicht naast elkaar. Wij hadden gelukkig een comfortplek gereserveerd die iets groter was. En voor €19 per dag was het allemaal wel acceptabel.

We konden droog inpakken maar onderweg was het noodweer en heel veel files.

Nu staan we in Durmersheim. 15 km van Karlsruhe. Een kleine camping naast het zwembad dat gesloten is vanwege het slechte weer. En de komende dagen wordt het ook nog niet beteršŸ˜„šŸ˜„

Ay ay wat een nattigheid. Deze week hier verder ook. Daarna knapt het gelukkig op.

Paula 2021-07-13 18:20:53

Als Pieter en ik een echtpaar, drijfnat en een beetje depri Eemnes zien binnenrijden, dan weten wij dat jullie het zijn! (Grapje!) Het weer is waardeloos, dikke pech! Jullie ruimere plek op de camping ziet er goed uit, dat hebben jullie dik verdient. Hier is het trouwens ook niet om te juichen, veel regen. Wij wensen jullie een gezellige avond toe, wij heffen het glas op jullie als troost! Groeten, lfs P&F

Frances 2021-07-13 18:43:07

Deze vakantie wordt echt een test voor "die-hearts", wat een nattigheid, maar jullie hebben wederom een mooie plaats, onder een prachtige boom. Aan alles komt een eind, dus de zon is onderweg....Hopenlijk toch morgen een fietstochtje in de nieuwe omgeving.

Ingrid 2021-07-13 19:46:13

Wij zijn in Zeeland en volgen de Schelde . Heel rustig nog hier en mooi. Fietsen langs het Brielse Meer en de Maasvlakte met veel prachtige bloemen, morgen ri. Zierikzee. Zuid Limburg noodweer waanzinnig veel water de komende dagen , ook Z.Duitsland maar dat weten jullie al.want jullie zijn al noordelijke nu toch. Hoop dat het niet te gek wordt . In ieder geval goede reis en veel plezier XMK