Dronten

Nederland, Dronten

Kijk ook nog even naar het verslag van gisteren. Dat is nog wat langer geworden.

Vandaag via Kampen naar Dronten. Dronten heeft samen met de NS en het waterschap een fietspad door de groene Hanzestrook aangelegd. Erg mooi.
Na de oude stadjes van de afgelopen dagen is het 60 jaar oude Dronten toch heel wat anders. Ruim opgezet en wel mooi.
Via Biddinghuizen, wat niet veel voorstelt, naar Walibi, dat nog gesloten is.
Daarna de oude vestingstad Elburg. Erg gezellig met veel terrassen.

En met 72km waren we weer op de camping.

Mooie tocht, wist niet dat Dronten zo vooruitstrevend is geworden.Wij volleybalde in een oude vieze Meerpaal herinner ik me nog.Het ziet er nu Toppie uit ook dat plein. Flinke tocht 72km. Morgen ook weer lekker zonnetje!!Veel plezier.

Ingrid 2021-06-07 19:36:19

Mooie, bekende plekken ...Elburg en terrein naast Walibi. Elburg is echt de moeite waard. Tip: visserijdagen in september. Mooie fietstocht. Jullie fietsen heel wat af, leuk!

Paula 2021-06-07 19:57:51

Elburg is zo’n leuk stadje! Wij zitten nu in onze stamkroeg in Amsterdam, waar we na anderhalf jaar weer zijn neergestreken! Amsterdam is druk maar zo gezellig! Groeten Lfs vr jullie 2 van ons 2

Frances 2021-06-07 20:03:18

De dochter van mijn zusje woont in Dronten, leuke plaats, en jullie hebben prachtige foto's gemaakt. Dank je wel.