Bavent - Boulogne sur Mer, 308 km

Frankrijk, Pernes-lès-Boulogne

We verplaatsen ons 300 km richting Eemnes. Staan op een kleine boeren camping bij Boulogne sur Mer.
Er hangt een bordje: "Als ik er niet ben dan zoek maar een plaats en zien we elkaar later wel. Graag de avond voor vertrek afrekenen". In een oude schuur zijn wat toiletten en douches. Oud maar ziet er schoon uit.
Heerlijk toch, eenvoudig en praktisch. En maar €18 per dag.

Het was spectaculair om over de Pont de Normandie de Seine over te steken. Dit is een heel lange, 856m, en hoge, >50m, tuibrug. Opgeleverd in 1995.

Direct daarna komt het Viaduct du Grand Canal du Havre. Iets minder spectaculair.

Wens jullie een goede thuis reis toe. 🙋‍♀️ Gr Frances

Frances 2023-07-20 17:31:56

Oh pont de Normandië, prachtig vind ik die en redelijk snel van A naar B

Mimi 2023-07-20 18:50:01

Heerlijk dit soort campings, nog even genieten van de natuur .

Ingrid 2023-07-20 19:42:37

Ook leuk een Pipo wagen. Dit is zo lekker gewoon. De eigenaar, soms met Nederlandse oorsprong? Al een beetje thuis dus.