Bevern

Duitsland, Bevern

Aan alles komt een eind. Zo ook aan deze vakantie. Morgen naar huis.

Vandaag het laatste fietstochtje, laatste taart, laatste kasteeltje en laatste veerpontje😀

Langs de Weser stroomafwaarts via Lüchtringen en Holzminden naar Bevern om het Slot dat te bekijken. Met het pontje naar de overkant en dan terug naar Höxter.

Straks nog maar Höxter om te eten en dan komen we vandaag wel op 53 km.

We eten bij Paulaner zum Landknecht. Een Bayers restaurant. We eten de Wirtshaus Pfandl. Onze laatste ongezonde maar heerlijke maaltijd.

Jullie hebben meer zon gehad dan wij, hier is het weer Pietje Prak! Ik kon vanmorgen nog op de fiets naar de markt, altijd gezellig. Daarna begon het te regenen. In Laren is er een Xenos bijgekomen, jammer dat je overal dezelfde winkels tegenkomt! Niks aan. Leuke foto van jou Herman met die aardige Ijzeren Heijn die een bak koffie voor je inschenkt. Je boft maar weer. Goede reis morgen, rij voorzichtig, Eemnes wacht met open armen op jullie! Groetjes, fijn weekend, P&F

Frances 2021-10-01 18:42:40

Nu is het omgekeerd, bij jullie blauwe lucht en bij ons donkere wolken. Wat hebben we toch een mooi" buurland", ik houd wel van dat landschap. Goede reis terug morgen, 🚙🚙🚙

Ingrid 2021-10-01 19:15:52

Blij dat jullie weer terug zullen zijn. De site heeft Herman nodig. Tot gauw en een goede veilige terugreis.