Bree - Eemnes

Nederland, Eemnes

We zijn weer in huis. Eerst nog lekker ontbeten in het zonnetje en daarna nog even gewacht tot de files bij Eindhoven waren opgelost. Om 12.45 weer in Eemnes.

Het was een prachtige week. We hebben 225 km door een mooie omgeving gefietst en genoten van vele terrasjes. Het weer was veel beter dan we hadden verwacht.

Het weer bepaald ook wanneer we weer op reis gaan. Maar dat lezen jullie dan wel.

Welkom thuis! Wat hebben jullie genoten en ik keek mee, hartstikke leuk, gratis en voor niks! Ben benieuwd wat jullie volgende plannen zijn? Ik zie het wel. Fijne avond, met een biertje en hapje in jullie oer knusse achtertuin! Groetjes Frances

Frances 2022-04-19 17:38:32

Het was voor ons heel aangenaam toevallig met jullie kennis te maken in “ het kelderde” met koffie en gebak . We hebben intens genoten van je reisverslagen en de mooie fotografie. We kijken uit naar je volgende reisverhalen en duimen voor nog heel veel aangenaam mooi weer . Intussen alle goeds voor jullie beiden ! Warme groet Ria & Jempi

Ria & Jempi 2022-04-21 02:03:58

we keken naar jullie mooie foto's. Fijn om te zien. Alle goeds voor jullie, Liefs van ons!