Eemnes - Saarbrucken

Duitsland, Saarbrücken

De eerste 469 km zitten er op. In Nederland was het vrij druk op de weg. In België, Malmedy, getankt voor € 1,39 per liter. 44 cent goedkoper dan in Nederland.
Een kleine camping bij de kano club en direct aan de Saar en dicht bij de stad Saarbrucken.

Jullie zijn weer de hort op! Op weg naar nieuwe avonturen, wat verder weg dan Nederland. Wij wensen jullie een mooie reis toe! Wij zitten een paar dagen in Doesburg en bewonderen dit charmante, prachtige en oergezellige stadje. Logeren in Hotel Doesburg, gelegen aan de IJssel, ontbijten en eten s’avonds op het terras , met prachtig zicht op de scheepvaart die langskomt. Mooier kunnen we het niet wensen, net als het weer, als is het knap warm! Het Lalique museum was ook zeer de moeite waard, en het terras De Waag, waar het gezicht op het voorbij komende verkeer zeer de moeite waard is. Net als de heerlijke koffie en de monchou taart met kersen. Morgen rijden we weer naar huis. Groeten, liefs P&F

Pieter,Frances 2021-06-18 17:47:11

Zo, de eerste dag zit er bijna op.....voor jullie! Lekker fietsen daar langs de Saar lijkt me.🚴‍♀️🚴‍♂️ Het eerste voordeeltje op de benzine is binnen😅 Veel plezier aan de Saar! Groetjes🌦

Ingrid 2021-06-18 18:50:27

Veel plezier daar. Gaan jullie ook kanoën?