De Atlantische route

Noorwegen, Møre og Romsdal

Vandaag rijden we weer een beroemde bezienswaardige route van Noorwegen.
Een route langs de noord west kust. Aangelegd over een aantal eilandjes die via bruggen en dijken met elkaar verbonden zijn.

Om daar te komen rijden we 100km door het prachtige fjordenlandschap. We steken zijtakken over met een veer, een brug en één met een diepe tunnel van 3km lang.

Erg mooi om hier eens te rijden en te kijken.

We staan aan de voet van de Trollstigen. Ook een bezienswaardige route. Door het weer zijn we die nog niet op geweest. Gelukkig zijn de dagen hier lang en we hebben besloten dat we na het eten wel eens even naar boven kunnen rijden.

Dus nu even rusten en eten en dan zien jullie de foto's van de Trollstigen morgen.

En morgen rijden we met de caravan zo'n 150 km naar het oosten. Op zoek naar de rendieren..

Wat een prachtige blauwe omgeving vandaag.Heel speciaal, en wat een enorme hoeveelheid water.Doet Noorwegen daar ook iets mee op energie gebied.? Veel plezier straks nog!!

Ingrid 2022-06-29 17:24:03

Alles ziet er sprookjesachtig uit met de zon! Wat een reis maken jullie, woorden schieten tekort! Ik hou van die vergezichten, het blauwe water, en de eenzaamheid! Ik heb heerlijk gefietst, over de hei en langs de eng, het is prachtig weer. Koffie gedronken in Laren, met uitzicht op de stoere mannen die de kermis aan het opbouwen zijn. Vaste prik na de St Jan’s processie. Laren is dan bere druk! Je kan beter in Noorwegen zijn! Fijne avond, groeten Frances

Frances 2022-06-29 17:25:10

Prachtig en indrukwekkend die fjorden. Fijn, ook beter weer!

Paula 2022-06-29 17:51:39

Een dagje rust heeft jullie goed gedaan. Leuke foto van jullie. Misschien was het rijden met al die bruggen ook weer een uitdaging. Weer zeer de moeite waard.