Harfenmuhle - Wiesbaden, 100km

Duitsland, Wiesbaden

We verlaten het kabbelende riviertje naast onze plek. We laten familie en vrienden achter en gaan nu met z'n tweeën verder.
We staan nu in Wiesbaden aan de Rijn met een prachtig uitzicht op de Rijn en op Mainz aan de overkant.

We sluiten de dag af op het terras van Rheinschanze.

Omdat we voor 6 nachten geboekt hebben kregen we een enorm grote plek met zicht op de Rijn en Mainz. Wel is de toilet op 200m.
De camping is €29,50 per dag. En we moeten voor 2 personen €6 kur-tax per dag afdragen aan de stad Wiesbaden. Zodat zij de geneeskrachtige kuur baden en bronnen in stand kunnen houden. Belachelijk want daar komen we niet voor maar het is niet anders.

Mooie plek staan jullie en wat een uitzicht! Nog een kabbelend beekje op de achtergrond! Ik ga morgen drie dagen naar Drenthe, ook mooi! Groetjes Frances

Frances 2023-08-17 15:24:37

Mooi uitzicht, met mooi weer de komende dagen. Lekker genieten.

Ingrid 2023-08-17 17:47:47

Vandaag bewolkt, maar wel droog.