Pepieux - Castelnaudary, 77km

Frankrijk, Castelnaudary

Weer een stuk verder naar het westen getrokken vandaag. Staan nu op de gemeente camping in Castelnaudary. De stad waar de Cassoulet uitgevonden is. Een heerlijke bonen schotel in vele variaties.

We staan direct aan het Canal.

Straks nog even boodschappen doen en ons opmaken voor het heel warme weekend dat er aan komt. 35 graden.

Het is hier ook bloedheet, maar zit binnen, waar het koel is. Vandaag is Pieter gecremeerd, er was een mooie dienst, met toespraken, muziek en er werd mooi gesproken door zijn kinderen en kleinkinderen. Foto’s werden getoond. Later werden er drankjes en broodjes geserveerd, iedereen stond vrolijk te kletsen. Was best gezellig! Pieter zit nu op zijn wolk en kijkt tevreden naar beneden. Fijn weekend, Frances

Frances 2023-06-23 13:17:30

Lekker schaduw plekje!

Ingrid 2023-06-23 14:13:17

Fijn plekje zo!

Paula 2023-06-23 18:23:53

Sorry ,we zorgen voor een grande lady. Ooit hoop ik dit te vertellen wat wij doen. Dit staat in geen verhouding met een vacantie zoals jullie zien en beleven. Dus, we genieten mee en denken terug aan onze prachtige kennismaking met Frankrijk.