Saint Dizier

Frankrijk, Saint-Dizier

Het weer heeft even een dipje vandaag. Veel bewolking, verspreide buien en slechts 22 graden.

Het begon goed. We vonden zomaar een gratis parkeerplaats in het centrum. Daarna was het zoeken naar het office de Tourisme. Toen we dat uiteindelijk gevonden hadden was het dicht en het zag er naar uit dat het al weken gesloten was.

Het kasteel was ook gesloten. De kerk was wel open maar die zag er niet uit.

Daarna inkopen doen en maar weer naar de camping.

En tanken! De accijns zijn met 12 cent verlaagd op 1 september. We tanken voor €1,63/liter🙂

hallo, benzine/diezel weer gewone tarief. Maar jullie omgeving is goed, zij het dat er even een dipje is. Frankrijk heeft hele mooi plekken. Hier is het warm. aankomende week wat minder. Geniet maar lekker verder. Doei Ellen

Ellen 2022-09-03 14:03:53

Hier is het weer ook prachtig! Ik ‘werk’ de vandaag van 1-7 uur in het Rosa Spier. Het is open dag en er zijn optredens, super gezellig! Groetjes Frances

Frances 2022-09-03 14:55:28

Nou, dat is dus even afzien vandaag. Hele andere foto's zo met die grijze luchten. Tijd toch nuttig besteed.