Kaulille

België, Kaulille

In het brouwerij museum werd ons verteld dat er een nieuwe moderne brouwerij is gebouwd in Kaulille. 3 man zorgen voor het gehele brouwproces en zorgen dat er dagelijks 500.000 liter bier afgeleverd kan worden.
We doen een rondje in noordelijke richting en gaan langs de brouwerij.

Af en toe wijken we af van de geplaveide paden en dat geeft altijd weer verrassingen😉

40 km en straks komen er nog 5 bij als we in Bree gaan eten.

Wat zitten jullie er weer gezellig bij, bier bij de hand. Grappig dat bier over de hele wereld zo veel wordt geproduceerd. Naast Heineken bier zijn er nog tig andere merken die het drinken waard zijn. Ik ben behoorlijk verkouden, geen Corona, maar ik piep en kraak, ongelofelijk dat ademhalen zo lawaaiig kan zijn! Heb wel een eind gefietst en bij Boschoord in de Lage Vuursche koffie gedronken. Het is er zo rustig, alleen de vogeltjes maken lawaai! Groeten vanuit een zonnig Laren, liefs Frances

Frances 2022-04-18 16:46:37

Weer een geslaagde dag met zelfs een Herman paadje.