Egmond en Bergen aan zee

Nederland, Bergen

Eerst naar Egmond gefietst daarna lunch aan het strand in Bergen en terug via Alkmaar. Daar was het heel druk en geen plek meer te vinden op een tegen de wind beschermd terras.
Iets met wind dan gisteren maar het was te doen.
58 km.

Jammer dat de Tracking het weer eens niet heeft gedaan.

Prachtige foto’s en weer top plekjes gezien! Wij zijn naar Amsterdam geweest, heerlijk op een terrasje in de zon gezeten, met koffie en appeltaart. Daarna door de 9 straatjes gelopen, waar heel wat mensen waren. Genoten van sfeervol Amsterdam, de 9 straatjes staan op de Unesco werelderfgoed lijst. Later lunchten wij op een simpel straat terras, wijntje erbij! Het leven is dan wel heel mooi en voelden ons bevoorrechte zielen. Ik fotografeerde een knaloranje fiets, die stond te pronken op een brug, met uitzicht op de Westerkerk, te zien op jullie smartphones. Fijne avond, gr,lfs P&F

Frances 2021-05-07 18:17:06

Afwisselende fietstocht. De ZEE EN het STRAND 🙃 Alkmaar, bekend plekje, nu geen kaasmarkt?