Lima - Paracas

Peru, Paracas

Met een luxe bus gingen we 230km zuidelijker naar Paracas. Onder weg erg slecht weer (heel dichte mist).

In Paracas was het gelukkig wel droog maar te fris voor het zwembad.

Op het terras van het hotel werd voor mij gezongen en kregen we een taartje en een lekkere Pisco sour aangeboden voor mijn verjaardag. Leuk toch.

We wandelen door Paracas. Buiten het vakantie seizoen is dit toeristische dorpje nu vrij rustig. Alles is gelukkig wel open en er is een ruime keuze aan restaurants. Wij genieten er van een enorm grote kom vis soep.

Nu wat rusten en dan vanavond weer een ander restaurantje zoeken.
Het leven is zwaar...

Herman, van harte proficiat met je verjaardag Volgens ons hebben jullie het erg naar de zin. Geniet er maar van. Groetjes Ine en Hugo

Hugo 2019-05-24 08:49:30

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Herman, en nog vele goede jaren! Astrid & Emil

Emil 2019-05-24 14:16:36

Hartelijk gefeliciteerd Herman ! Elwienke ook vanzelf.Zo doorgaan.Zeker met deze prachtige vakanties !

Gosse&Marijke 2019-05-26 15:53:14

Herman, alsnog ook van harte en Elwienke uiteraard ook :)