Lindau

Duitsland, Lindau (Bodensee)

We fietsen langs de oostkust naar Lindau. Komen langs de camping waar ik 58 jaar geleden met mijn ouders een vakantie door bracht.

Lindau is een oud stadje op een eiland dat nu via een brug te bereiken is.
In de middag begint het te miezeren.
We lunchen in de tuin van een oud klooster en zijn precies op tijd voor de F1 weer op de camping. Is de regen toch nog ergens goed voor๐Ÿ˜‰

Wij zijn jaloers, wat een mooie fotoโ€™s,die tonen hoe leuk en afwisselend jullie reis is! Geloof je meteen Herman, dat je nooit terugvindt wat je op zeer jonge leeftijd hebt meegemaakt en gezien. Het heden is zo anders en vaak groter of kleiner dan je had gedacht! Maar jullie reis is fantastisch, de foto achter een giga glas bier is geweldig! Om in te lijsten! Wij gaan morgen naar Markelo, daarna naar Laren in Gelderland en plannen een reisje in September naar Ameland. Beetje suf vergeleken met jullie! Maar ja leuke suffertjes moeten er toch ook zijn? Veel groeten en ๐Ÿ‘โค๏ธ๐Ÿท๐Ÿท๐Ÿ™‹โ€โ™€๏ธ๐Ÿ™‹โ€โ™‚๏ธ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿบ๐Ÿบ๐Ÿฅ‚๐Ÿพ

P&F 2021-07-04 16:32:20

Fijn dat het "normale" leven weer terugkeert op straat. Helaas weinig zon. Maar ... 3e keer achterelkaar winst voor Max.