Drie landen in 2 uur

Zwitserland, Bazel

Na de middag regen en onweer is de voorspelling. We kiezen daarom voor een kort rondje rondom het drielandenpunt in De Rijn.
Drie landen in deze corona tijd vraagt wat administratie:
Een digitale aanmelding voor Duitsland,
Idem voor Zwitserland waar je een mooie QR code voor terug krijgt,
En een ondertekende eigenverklaring voor Frankrijk.

En dan mag je al die landen zomaar in en niemand kijkt naar de papieren😥

Na België, Duitsland en Frankrijk wordt Zwitserland het vierde land van deze reis.

De weersvoorspelling was heel goed merkten we toen het om 12 uur donker werd en begon te rommelen.
Om 12:30 uur waren we weer in de caravan. Slechts een beetje nat.

11 km.

Wat een belevenissen!!, Hopen dat die donkere wolken snel vetrokken zijn!!!!

Ingrid 2021-06-29 14:17:36

Een bijzondere vakantie met die administratie.

Paula 2021-06-29 14:26:27

Ik volg jullie zo goed als het kan. Drielandenpunkt... nooit eerder van gehoord. de foto's zijn duidelijk. JA, Corona is raar, hoeveel je ervoor moet doen, en hoe weinig ze ernaar kijken. Wij hadden het ook in Frankrijk in mei, geen enkele coNtrole. doegIe geniet!

Ellen 2021-06-29 14:31:07

Wel triest al die regen, hier is het ook behoorlijk nat! Heb wel even het gras gemaaid, ziet er nat en Mega Groen uit.😄 Jullie foto’s zijn het bekijken waard, vooral jullie 2 zijn een knap/leuk zeer bereisd stel! Groeten lfs P&F