ArsKrippana

België, Büllingen

De eerste en ergste bergjes doen we met de auto. 20 km oostelijk rijden we dan eerst een stuk van de Ravel L45A, Vennquerbahn. Weer een oude spoorlijn dus omgetoverd in een prachtig fietspad.
Op de grens met Duitsland bezoeken we het grootste Europese Kerstkribben museum. Wel leuk om te bekijken.
Uiteindelijk door het dal van de Frankenbach weer terug. Er zouden hier veel IJsvogeltjes zitten maar die lieten zich niet zien.

Daarna inkopen en terug naar de camping.

27km gefietst.

Temperatuur is prima. Jammer dat de zon het veel laat afweten

Hier ook nauwelijks zon vandaag. Toch lekker kunnen fietsen dus.

Paula 2022-05-10 17:03:36

De omgeving daar is zo rustig en zo mooi! Zo’n kerststal is niks voor mij, maar er zijn genoeg mensen die er blij van worden! Het weer hier was niet als voorspelt, bewolkt en wat fris. Voorspellingen kloppen vaak niet. Fijne avond, groeten voor jullie van Frances

Frances 2022-05-10 17:19:42

Ik volg jullie en kijk er van op at jullie altijd bijzindere zaken kunnen vinden, of hebben jullie een boekje daarvoor? Geniet meer lekker! doei