Wapenveld, Hattem

Nederland, Wapenveld

Eerst de dokter bellen en naar de apotheek. Elwienke is waarschijnlijk gisteren bij de Visio prik locatie, toen ze haar tweede prik haalde, gebeten door een teek. Met 2 antibiotica pillen konden we daarna op weg naar Wezep. Luifel opgebouwd en na koffie en lunch een klein rondje op de fiets, 27 km.
Over de Wezeperheide naar Wapenveld en dan langs het Apeldoornskanaal naar Hattem en daarna terug naar de camping.

Hoe is het nu met Elwienke, is ze niet ziek van de teekebeet? Rot beesten zijn het en je kan er behoorlijk ziek van zijn! Wens haar beterschap toe. Wat leuk jullie foto’s, vooral de ooievaars. Die omgeving ken ik goed, vooral Hattem is zo’n prachtig plaatsje! Stuur jullie beiden een grappige video toe, zanger nr 2 heeft mijn voorkeur! Even lachen! Fijn weekend, liefs Frances

Frances 2021-06-04 19:35:06

Hoop dat alles goed gaat en dat die stomme teek het leven heeft gelaten. Hattem mooi plekje, broer van Jan heeft er ooit gewoond. Veel plezier voor jullie, dat wensen we jullie.

Ellen 2021-06-04 19:58:07

Prachtige plek voor de caravan, idem omgeving. Fijn van genieten.