Gustrow

Duitsland, Güstrow

Zuidelijk ligt Gustrow. Een plaats met twee enorme kerken en een oud kasteel.

Een tochtje van 41km op de fiets

Weer genoten van jullie sfeervolle, zonnige foto’s! Jullie boffen met het weer zeg! Die Dexter koeien zijn te mooi om op te eten, beeldige koppies hebben ze. Toch maar minderen met vlees eten! Die DDR flats zijn uiterst treurig om te zien, wat wonen jullie en wij dan in PALEISJES! De pleintjes, omringd door mooie oude huisjes en gebouwen en kerken zijn een lust voor het oog, fantastisch om daar rond te lopen, zo sfeervol! Het stel dat aandoenlijk sober hun trouwdag vieren is prijzenswaardig! Kan een Grapperhaus een voorbeeld aan nemen. Van mij mag hij naar huis en daar moet hij dan maar blijven ook. Wat een zakkenwasser! Een minister van het jaar nul! Ik zag in een Engelse krant een trouwerij van een stel, die alleen maar drie kleine miezerige bruidsmeisjes om zich heen hadden. Dat is ware Corona klasse! Zo dat was dat, fijn weekend, groetjes P&F🥰😀