Karlsruhe - Genienau

Duitsland, Bonn

270 km noordwaarts in de buurt van Bonn.
De camping is zaterdag weer open gegaan. Bij 7,10m zou de camping onderlopen maar het pegel stopte bij 6,80m. En inmiddels nog een meter gezakt schat ik.

En we hebben een mooie plaats gekregen direct aan de Rijn waarop scheepvaart ook weer beperkt mogelijk is.

Onderweg hebben we een klein ongelukje gehad. Er werd aan de weg gewerkt, twee smalle rijbanen en werden ingehaald door twee ambulances met zwaailicht aan. En rechts stond een wegafzetting iets verder op de rijbaan dan wat zou moeten. En pats... Toen hadden we geen rechter caravan buitenspiegel meer.

Na opbouwen op de fiets nog even gekeken goed het fietspad langs de Rijn er bij ligt. We zullen de komende dagen nog wel moeten improviseren...

7 km.

Wij zaten al te wachten op jullie verslag, De IPad zei ‘Ping’ en ja hoor daar zijn jullie! Wat een interessante foto’s van de wateroverlast, het is zo overweldigend. Jullie plek op de camping kan niet beter, wat een uitzicht, water,water,water, prachtig. Elwienke heel charmant met een hoedje op! Jullie verslagen zijn super leuk, wij genieten ervan. Veel groeten, lfs Pieter,Frances

Frances 2021-07-19 17:47:39

Mooi plekje. Hopenlijk komt de zon deze week, flink om de hoek kijken!!

Ingrid 2021-07-19 19:36:42

Gedenkwaardige vakantie zo. Het mooie weer komt eraan, zeggen ze.