Den Oever, Robbenoordbos

Nederland, Hollands Kroon

Langs de kust naar Den Oever. Mooi breed fietspad op de dijk. Dan naar het Robbenoordbos. Mooi stukje natuur waar we een stuk van de Mountain Bike route gereden hebben. Erg leuk en was goed te doen. Via Wieringerwerf terug. 54km.

Jullie zijn bofkonten om met dit prachtige weer te fietsen in de Noord Hollandse weidse natuur! Ik zie jullie al aardig bijkleuren! Hoe bijzonder de Tureluur en de Lepelaar te spotten. Het Robbenbos is ook de moeite waard zeg. Ik kijk mijn ogen uit en geniet mee. Veel groeten 💁‍♀️👍😎🌞 Frances

Frances 2020-06-23 17:37:45

Wat is Nederland toch een prachtig land. Goed dat jullie dat laten zien. Pas op dat jullie morgen niet smelten!!

Ingrid 2020-06-23 17:44:52

Prachtig landschap en mooie vergezichten. Zelfs een "Herman-fietspad" gevonden ;-)

Paula 2020-06-23 18:49:36

Wij genoten ook weer mee .De natuur is daar echt Hollands. Hebben jullie een vogelgids meegenomen of wilde plantengids? Er valt daar heel wat te ontdekken. Zeer de moeite waard!