Molsheim - Saint Louis

Frankrijk, Huningue

Onze rit was 120 km maar we kwamen net buiten Molsheim direct in een file terecht. We deden er daardoor meer dan 2 1/2 uur over. Pas om 12:15 waren we bij de camping. Die was echter gesloten van 12 tot 16 uur.

De camping ligt ongeveer op het drielanden punt D-F-CH.

We hebben de caravan goed op slot gezet en zijn toen eerst inkopen gaan doen voor de komende dagen. Even de Rijn over en voorraad ingeslagen bij de LIDL.

Nu nog 2 uur wachten tot 16 uur.

En precies om 16:00 uur ging de receptie open en kon ik inchecken.

Daarna snel opbouwen want er komen wat buien aan.

Sterkte, met" de Franse slag", 😆

Ingrid 2021-06-28 14:43:34

Balen in de file en balen om voor een dichte camping te staan! Maar jullie kennende hadden jullie al snel een alternatief gevonden door naar een Lidl te gaan om even te shoppen. Hier is het na een zonnige ochtend weer bewolkt. Gisteravond viel er heel veel regen en nu ziet de lucht er weer behoorlijk grijs uit! Fijne dag, groetjes P&F

Frances 2021-06-28 14:46:59

Sterkte! Hopenlijk zijn jullie inmiddels toegelaten. Tijd nuttig besteed.