Eemnes - Gulpen

Nederland, Gulpen-Wittem

Bewegen is gezond en zelfs goed tegen Corona. De weersverwachting is redelijk de komende week. Wij besloten om, binnen de nieuwe regels, een week te gaan bewegen in de mooie heuvels van Limburg.

Een file bij Maastricht gaf een half uur vertraging. Op de camping zakte de caravan gelijk weg in de modder. Het heeft hier flink geregend de afgelopen dagen. Met een jeep werd de caravan op een mooie plek gezet. Om 14.30 uur zaten we onder de luifel in een mager zonnetje.

En na de thee begonnen met bewegen en even wennen aan de heuvels. We fietsen naar Gulpen en Wittem.
12 km.

Dit plekje ziet er leuk uit, enne, zo te zien geen last van buren🤣😂

Ingrid 2020-10-16 15:15:50

Wij moesten wel lachen (sorry),! om jullie verhaal dat de camper wegzakte in de modder, en dat een jeep een einde maakte aan het ongerief. Maar jullie staan nu op een mooie plek, geen buren te bekennen, dat is dan weer de UP na de DIP! Wij wensen jullie een fijne week toe, met mooi weer en interessante fietstochten. Jullie zullen vast weer het nodige meemaken! 👍🚴‍♂️🚴‍♀️ Veel groeten P&F

Frances 2020-10-16 15:22:44

Er is ook een kasteel/hotel Wittem, helaas is er veel verkeer om het kasteel heen. Niet erg landelijk! Jullie treffen het met het weer! Groetjes Frances