Ystad

Zweden, Ystad

Langs de kust fietsen we naar Ystad. Een mooie route. Jammer dat we een buitje over ons heen krijgen.

Een mooie oude stad. Veel vakwerkhuizen.

Na wat inkopen door het bos terug.

23 km met de wandeling door de stad erbij.

En gelukkig schijnt nu de zon weer. Straks opruimen en morgen trekken we weer verder, 300 km noordelijker.

Schitterende natuur is er in Zweden en helemaal niet zo overvol als hier! Die gekleurde huisjes zijn om vrolijk van te worden! Ook de fachwerk huizen zijn bijzonder. Eindelijk schijnt de zon weer, het was de laatste dagen prut weer met veel regen. Groeten voor Elwienke en jou. Frances

Frances 2022-06-09 16:01:06

Leuk die verschillend, gekleurde huizen. Echt Scandinavië, een andere wereld. En leuk even met de drone gespeeld.

Paula 2022-06-09 16:47:07

Wat prachtig in Zweden. Wij waren in Frankrijk oppassen op een terreintje, zonder stroom en zonder WiFi. Nu weer thuis. Maar jullie weten hoe je kunt genieten. Dank voor de foto’s. Groetjes E&J