Stralsund

Duitsland, Straalsond

Eerst bezoeken we het Kraanvogel informatie centrum.
250 paren broeden hier in de buurt. De rest, vele duizenden, rusten hier even voor de trek naar het zuiden.
Daarna naar Stralsund. Weer een prachtige stad met veel Baksteen Gotiek.

45 km.

De WiFi op deze mooie camping is een ramp. Af en toe werkt het heel even. Daardoor worden deze verslagen vertraagd.

Veel fraaie oude gebouwen!!

Ingrid 2020-09-19 19:09:05

Mooie foto’s en zeer interessant! Van doen en zien jullie toch veel! Wij zijn vergeleken met jullie een stel saaie sijzen! Smoes is dat wij veeeeel ouder zijn! (Grapje) 😁😁 Hier is het heerlijk weer, de laatste stuiptrekking voor het minder mooie weer dat eraan komt. Als jullie bij ons komen voor een wijntje, doen we de open haard aan! Groetjes P&F

Frances 2020-09-19 19:13:19

We keken weer met aandacht naar de afleveringen. Al die kraanvogels die op trektocht zijn is ook weer bijzonder om te horen en te zien! Hielden ze "s nachts een beetje hun snater? Lieve groeten van Gosse en Marijke