Vias plage

Frankrijk, Vias

Het wordt warm vandaag. Om 9.30 uur zitten we al op de fiets. Langs het Canal du Midi richting Middellandse zee. We stoppen in Vias. 28 jaar geleden (1995) hebben we daar de zomervakantie doorgebracht op camping Le Petit Mouse. De camping is veranderd in een massaal stacaravan park en een zwembad met hoge glijbanen.
Wel leuk om die ontwikkeling te zien.

Daarna in Portiragnesplage koffie gedronken en door een natuurgebied terug naar het Canal en terug naar de camping voordat het te heet wordt.

Misschien straks nog even het zwembad in. Lijkt me wel goed voor mijn enkel die al minder pijnlijk is.

En, heel belangrijk, de muggen zijn niet met ons mee gekomen!

25km.

Toch weer een mooie fietstocht en goed aangepast aan de warmte.

Paula 2023-06-15 13:26:02

Gelukkig dat de pijnlijke enkel de goede kant op gaat. Het mooie weer blijft aanhouden, hiep hiep hoera. Groeten uit een zonnig Laren. Frances

Frances 2023-06-15 14:19:38

Een mooi verslag met foto's. Fijn dat je voet aan het opknappen is. Groet van ons.