De Duits Franse tuin

Duitsland, Saarbrücken

Een regenachtige dag. Pas om 14.30 uur werd het wat droger en zijn we er nog even met de fiets op uit geweest.
5 km van de camping ligt een groot stadspark dat in de 50ger jaren is aangelegd.
Toen we aan kwamen fietsen dachten we even dat het er heel druk was want de parkeerplaats was behoorlijk vol. Maar die kwamen allemaal voor het vaccinatie centrum naast het park.
In het park zagen we nog even de zon.
Om 16 uur waren we weer op de camping net op tijd voor de volgende bui.

10 km.

Dikke pech dat het zo regenachtig was vandaag. Maar als ik al die groene bossages zie en bloemen die welig bloeien is het toch prachtig! hier bleef het de hele dag droog en zonnig, maar het was aan de koude kant. Ben met kleinzoon Peter naar de pofferkraam gefietst, heerlijke poffers gegeten en het buiten zitten was een feestje! Jullie komen 25 Juni weer thuis? Nog fijne dagen met hopelijk veel zon, Groeten Frances

Frances 2021-06-22 17:01:39

Lijkt wel op een bekend nederlands dagje zoals we die kennen. De foto's zijn ook wat donker met al die regen.Na regen komt zonneschijn zegt men altijd, morgen weer beter☀️🌝🌞🌝☀️Fijne avond