Günzburg

Duitsland, Günzburg

We wilden Günzburg gaan bekijken en daarna een stuk stroomafwaarts langs de Donau gaan fietsen.
Het stadje heeft een prachtig langgerekt marktplein (290m). Toen we in de Frauenkirche waren begon het te regenen.
In een bakkerij nog koffie met taart gegeten maar de regen bleef aanhouden. Uiteindelijk dus maar terug naar de camping en dan gaan we morgen de Donau nog maar eens proberen.

12km.

Mooie kerk. Erg jammer van de regen.

Paula 2021-07-11 13:57:56

Het is onbegrijpelijk dat et zoveel regen kan vallen. Klimaatgedoe? Ik hoop dat jullie nog een paar lekkere zonnige dagen hebben. groetjes....

ellen 2021-07-11 14:07:45

Dikke pech al die regen! We hebben het met jullie te doen! Ik ben helemaal weg van die gekleurde gebouwen en huizen op dat gezellige marktplein! De frauenkirche prachtig! Ik ben ook dol op de Duitse taarten, terwijl zij ons gebak lekker vinden. Beetje jaloers ben ik dus wel😅 Hoe dan ook, jullie zijn flinkerds door zo vrolijk door te reizen! Veel groeten voor jullie 2 van ons 2

Frances 2021-07-11 14:41:02

We bekeken alweer een serie prachtige foto's. Vooral die van vandaag. We zijn benieuwd naar het vervolg.