Eijsden en Maastricht

Nederland, Eijsden-Margraten

Iets warmer en wat zo'n zou mooi geweest zijn.
Langs de grens met België fietsen we naar Eijsden (kasteel) en dan de Maas af naar Maastricht. Waar het nog best druk was.
45 km.

Dank voor de geweldige mooie en vele foto’s, wij reizen weer met jullie mee. Wat zijn jullie toch ondernemend en sportief, petje af! De closeup van dat schaap is haarscherp en zo leuk, hij kijkt je echt aan. Die vlaaien in de etalage van de bakker lijken ons heel lekker, al denk ik dat de Duitse taarten de beste zijn! Maastricht ziet er stilletjes uit, normaal is het er zo druk. Gisteren zagen wij een herhaling op tv van André Rieu op het Vrijthof, stapels mensen kwamen daarop af! Wij genoten van een prachtige zonnige dag, het is overal zo stil, ongelofelijk wat het virus teweegbrengt! Wij houden ons gedeisd, en aan de Rutte regeltjes. Veel groeten, fijn weekend! Pieter,Frances

Frances 2020-10-17 17:40:16

O jaloers, bekende plekken. Goede herinneringen. Limburg is zo mooi. En mjammie, lekkere vlaaien.

Paula 2020-10-17 17:48:08

Mooie herinneringen, wat is Nederland toch mooi, in noord, west, oost en zuid! De echte vlaai, mmmmmmm