Langs de IJssel naar Zutphen

Nederland, Zutphen

Na de koffie werd het droog en fietsten we via Bronckhorst naar Zutphen.
Heel gezellig nu te terrassen weer open zijn. En toen we nog een bui over kwam was er gelukkig ook een restaurant waar we binnen konden zitten.
Aan er andere kant van de IJssel via Brummen en Dieren weer terug.
En in Doesburg ons eerste terrasje...
53 km.

Wat een superleuke foto’s, bedankt! Wij kennen Bronckhorst en Zutphen goed, zulke gezellige plaatsjes, waar je nooit op uitgekeken raakt. Jullie staan er leuk op, ik zal duimen voor minder regen, met een zonnetje is alles nog mooier. Wij reden vanmorgen vanuit Groningen naar Laren en kregen een enorme hagelbui over ons heen! Oeps! Groetjes voor jullie vieren, Frances.3

Frances 2020-06-06 20:06:05

Beste Herman, Het wonder is geschied, de P.C. heeft zich er maar bij neergelegd, en doet nu wat noodzakelijk is . Heb begrepen, dat je nu met Elwienke in Doesburg aan de drank zit en 21 foto's gestuurd hebt, (heb ze nog niet nageteld) M.V.G. Klaas