Arequipa

Peru, Arequipa

Vandaag een rustig dagje. Wandelen door de stad, bezoeken de grote markt, kopen ansichtkaarten en postzegels. En genieten van een groot stuk taart in een van de vele bakkers winkels.

Op een plein bij een kerk zou een feestje zijn van 17 tot 19 uur. Dat wilden we wel bekijken. Het bleek alleen een filmvoorstelling te zijn.

Daarna een restaurantje gezocht. Het zou Peruaans zijn met Franse inslag. Wij vonden het heel erg Frans maar wel heel lekker en veel beter dan de traditionele Arequippa gerechten die we gisteren in een veel duurdere Pikanteria aten.

Morgen gaan we weer reizen. De bergen in.

En we kregen bericht dat er morgen om 10:00 uur een test-tsunami waarschuwing word gegeven.
Wij zitten op meer dan 2000m hoog dus lijkt me niet erg effectief...

Straf ! Dat hotel kennen we :-) Toffe vakantie alvast tot heden

Anne & Stefaan 2019-05-30 22:06:20

Fruit genoeg zie ik. Succes in de bergen morgen.

Ingrid v. M. 2019-05-31 09:12:00

Wat is de wereld toch mooi....