Jever

Duitsland, Jever

We ontbijten weer heerlijk in het zonnetje. Daarna door de bossen en via Schorten naar Jever. Waar het mooi en gezellig.

Daarna pakken we alvast een beetje in want morgen gaan we verder. Het wordt hier, bij de Noordzee, winter maar bij de Oostzee verwachten we 22 graden 😉

Straks nog lekker uit eten in De Oude Molen.

Vandaag 47 km.

Hallo streepje en streepje! Wat leuk al jullie foto’s, prachtige natuur, mooie gebouwen, je kan duidelijk de degelijke wat stijve architectuur van de Duitsers herkennen. Toen wij in Namibië waren, viel de Duitse bouw ook zo duidelijk op. Die Pauw is schitterend, neem hem maar voor mij mee, hij zal mooi uitkomen in de achtertuin, hebben de eekhoorntjes ook wat aanspraak! Ik heb ze al voorbereid, ze kijken ernaar uit! 🐿🐿🐿 🥰🥂

Frances 2020-09-02 15:45:40

Helaas de Pauw wilde niet achterop de fiets blijven zitten.

Hermanz 2020-09-02 17:32:59

Wat een ongehoorzame Pauw zeg! Zeg maar tegen hem dat Tante Frances heel verdrietig is!

Frances 2020-09-02 18:22:39

Wat een mooie blauwe lucht met prachtige wolken.Gezellig stadje zo te zien..........Goede reis naar volgende camping!!!